Вивчення західного та російського досвіду дозволяє зробити висновки щодо важливості Інтернет-сайтів та Інтернет-політики у діяльності вищих навчальних закладів (далі – ВНЗ). Вебсайт ВНЗ виконує багато функцій: від представницької до організаційно-методичної (в т.ч. організація дистанційної освіти і забезпечення студентів навчально-методичними матеріалами). Однак, особливу увагу в дослідженні інтернет-політики слід зосередити на аналізі рекламно-представницької функції. Реалізація даної функції є достатньо важливою з огляду на наступні приклади:
- один із провідних рейтингів ВНЗ у світі – Webometrics базується виключно на аналізі сайтів ВНЗ, а також кількості та якості посилань на ВНЗ в Інтернеті;
- перед тим, як прийняти рішення про вступ до ВНЗ 95% західних та 85% російських студентів відвідують сайт ВНЗ;
- урядові рішення щодо ВНЗ приймаються на основі медіа-простору, переважно Інтернету.
Аналітичні дослідження інтернет-політики КНЕУ передбачають:
- аналіз ключових аспектів Інтернет-політики
- моніторинг «представленості» КНЕУ в Інтернеті, у т.ч. – у пошукових запитах
- розробку пропозицій та рекомендацій щодо здійснення Інтернет-політики