Дослідження світового досвіду організації та розвитку дистанційної освіти.
В дослідженні розглянуто:
- сутність, основні принципи, технології, моделі та ефективність дистанційної освіти;
- вітчизняний досвід: проаналізовано концепцію розвитку дистанційної освіти в Україні, розвиток Української Системи Дистанційного Навчання- UDL System, досвід українських ВНЗ;
- зарубіжний досвід: організація і розвиток дистанційної освіти в країнах ЄС (Велика Британія, Німеччина, Франція, Іспанія), організація дистанційної освіти в Газі університеті Туреччині, розвиток дистанційної освіти в США;
- на основі вивчення та аналізу світового досвіду організації та розвитку дистанційної освіти, зроблено узагальнення та висновки
- Додатки містять документи та таблиці з порівняльними характеристиками:
- додаток № 1 Загальна характеристика систем дистанційного навчання провідних відкритих університетів ЄС
- додаток № 2 Програми дистанційного навчання в державних університетах Франції
- додаток № 3 Програми дистанційного навчання в державних університетах Німеччини
- додаток № 4 Загальна характеристика систем дистанційного навчання в державних університетах США
- додаток № 5 Стандарти ради дистанційного навчання та підготовки США, що здійснює акредитацію інституцій
- додаток № 6 Порівняльна характеристика відкритих освітніх платформ E-learning
Дослідження проведено группою наукових співробітників Інституту вищої освіти КНЕУ:
Кулага І.В. , к.е.н., доц.,
Матвійчук А.В., д.е.н., доц.,
Ільницький Д.О., к.е.н., доц.,
Василькова Н.В., к.е.н., доц.,
Стрельник С.О., к.е.н.,
Турчанінова В.М.,
Тищенко М.П., к.е.н.,
Єршова В.С.,
Краснопольська Н.Л.